Post by cadocomplici on Mar 6, 2022 9:36:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pirates:Treasure Battlefield ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pirates:Treasure Battlefield IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tillat juks ▞▞▞
▞▞▞ Pirates:Treasure Battlefield 2022 version ▞▞▞
Spillet har alltid innloggingsproblemer
Bra spill
Jeg elsker virkelig dette spillet
Jeg elsker ett stykke
Flott spill fortsett med det og legg til flere karakterer. 😊
Dette spillet forandret dagen min
Fint spill i ett stykke, det er meg favorittanime
Spillet er gøy😁
Kan ikke komme inn selv om jeg oppdaterer
Kræsjer alltid
Moro å spille når du har tid
JEG ELSKER ONEPIECE
Pirates:Treasure Battlefield RPG xlf
Det er greit
Pirates:Treasure Battlefield RPG xlf
omm
Virkelig morsomt spill
Det er greit
Coop spill
hyggelig
Jeg liker det, men vær så snill å fikse feilene og det er litt tregt 😟🙏 vær så snill å fikse det, jeg elsker dette spillet
Treg til å svare. Men jeg liker det likevel.
det er greit
Dette er et utmerket valg for et spill som virkelig elsker det
Nc spill
Er bra jeg og min sønn liker det generelt, det er et bra spill grunnen til at jeg setter en 4-stjerne er fordi. Det er vanskelig å finne noot-leiren og sånt, så ja, generelt sett liker jeg det.
Jeg koser meg så langt
𝔊𝔞𝔫𝔫𝔢
Burde ha gitt en rate på 0 stjerner. Først spilte jeg dette spillet, det var hyggelig, etter at jeg logget ut. Kontoen min gikk tapt, jeg slettet spillet. Og annonser dukker opp igjen, jeg laster det ned igjen, og gjett hva, det kommer alltid tilbake på innloggingsmenyen etter at jeg har startet spillet, kommer det alltid tilbake i startmenyen. 😤 Jeg anbefaler ikke å spille dette spillet. For meg er det bortkastet tid. Beklager ordet.Spillet krasjet alltid på mobiltelefonen min, og det går tilbake til hovedmenyen. Løs dette problemet slik at vi kan nyte spillet
Jeg ble logget ut av kontoen min og jeg kan ikke logge på igjen... glad jeg ikke betalte for noe...
Jeg elsker ett stykke så det er morsomt å få spille karakterene, men det ville vært bedre om du hadde mer kontroll over karakterene dine
Jeg spiller i noen minutter og har logget ut og jeg ønsket å logge på igjen, men det fungerer ikke, sitter fast i lastebildet og det laster ikke. Pls fiks det! Eller bryr du deg ikke om utviklere?
hvorfor jeg ikke kan ascension 11 star
Jeg elsker dette spillet så mye!!! Jeg bruker timer hver dag på å bare samle karakterer og teste ut hvilke som er gode. Og spillet føles veldig givende, selv som F2P-spiller! Klart at spillet har noen få bugs (en er å måtte installere spillet på nytt på grunn av en feil), men annet enn at jeg elsker dette spillet.👍
Det er veldig gøy, jeg elsker spillet
Bad Piggies Kirakós játékok bbjl
Det er et veldig bra spill, jeg elsker det.
Det er gøy å spille dette spillet.. elsker det
Fint spill. Litt etterslep
Jeg elsker ett stykke, og dette spillet er bare flott
Det er et morsomt spill å gjøre når du kjeder deg og er lett å lære å spille
får ikke logget inn
Jeg har det gøy å spille spillet så langt
Jeg elsker dette spillet, det har til og med historien fra showet, dette er fantastisk
Veldig fint spill, plss ny kode for neste oppdatering
Godt og fint spill og så mange helter
Jeg ble koblet fra Google-kontoen min og nå kan jeg ikke koble til lenger. Kan du hjelpe meg med dette?
op-fans bør prøve dette
Kan ikke starte